Saturday, November 7, 2009

对不起..伤害到你了..

7.11.09                                             15.03pm

因为两个字..我哄回我男友..却让我失去了个好友也是室友..那时说出那两个字时我真的纯粹的只是想哄回我那当时不理睬我的男友..去没想到..因为这两个字..我伤到了我的好友..一直以来..我都告诉自己..不可以伤害别人..因为自己懂那种被伤害的心情..但这次..我真的无意中伤害到他了..我让他觉得《原来朋友之间是用来互相利用的》..《原来对人好是会被利用的..》..原来..我才知道..身为别人的朋友的我..这样差劲的..竟然让朋友觉得我在利用他..该解释的我都解释了..该道歉的我也道歉了..但我知道的是..我已经失去一个好友了..当遇到他时..那像两个陌生人在街上相遇的感觉..真的让我哭了..
曾经..我们是那可以玩闹的朋友..
曾经..我们一起熬夜读书应付考试..
曾经..我们住在同一间宿舍..
曾经..我一直欺负你的..
这些都变成曾经了..

在这里..还是想跟你说..对不起..伤害到你了..我以后都不会再开你玩笑了..就算要开..也没机会了..因为我知道..你不会给我机会的..因为..我们已经是曾经的好友..曾经的好友..祝福你..会遇到一个很好的朋友..也要相信这世上是有真心的朋友..不要因为我..而不相信..



9 comments:

  1. no la...jus my frend la...
    he misunderstanding my meaning le...
    wuwu..T.T
    but now..i think ok le..
    bcos he call my frend told me..
    he forgive me le..
    but dono how 2 face me only...
    hehe..hapi...v b frend again le..

    ReplyDelete
  2. thats great... i m glad to hear that..
    hope ur frenship last long n forever.. ^^

    ReplyDelete
  3. thx o..i dono who r u..
    but i still wan say thx 2 u..
    u got write blog o nt o???

    ReplyDelete
  4. =) u r welcome.. i m just someone that facing almost the same problem with u last time. so i hope u can be strong.. just like me.. n my relationship is stable now..

    ReplyDelete
  5. aiya..if u got blog..
    i will go to support u d..
    wa...so jealous u nia..
    hope yr relationship will stable 4ever..^^

    ReplyDelete
  6. same to u.. =)
    y so long time dn post?

    ReplyDelete
  7. got many assignment wan 2 do..
    then i din hv leptop at hostel..
    so i jus post when i bc 2 hometown..
    hehe...
    but the new post is use my BF pc..hehe..

    ReplyDelete

my luv song