Thursday, February 4, 2010

langkawi couple之旅...

4/2/2010                                                               21.14pm

今天..刚从langkawi回来..这次的旅行的心情跟上次不一样..那就是我身边多了他..我们的三个朋友身边也多了个伴..大家的伴不是以前朋友..而是从新认识的..跟之前不一样了..之前都是单身的..现在..只有couple去罢了..因为单身的朋友都不想做电灯泡..没有了他们..旅程也有点怪怪咯..我会跟之前对比咯..但..还是一样玩到傻..但没像之前那样癫了..

这次的旅程..我完成了我未完成的遗憾..那就是..上次的旅行之前..我们还是朋友的时候..我答应他要告诉他一个故事..但我没说出口..差点..我们两个就没在一起了..很庆幸我还们还是在一起了..有得再回到同地点..我就告诉他咯..呵呵..这次的旅程..我们也有点小吵架..我想..可能自己太固执了吧..还有的就是..我是觉得朋友没去到..所以我才想帮他们买他们要买的东西..因为我觉得他们其实也想去的..只是因为看到都是情侣去..所以才没去了..对不起..我真的不会想说出来当我生气..所以才会搞到他很烦..但这些吵架都不阻挡我们能聚在一起的开心的时间..真的很高兴当我们俩在一起时..很幸福..很甜蜜..

我们的合照...

在海中拍的...见证我们的爱情...

旅程中..本小姐一直唱我的海豚音来给大家听..其实..我知道那不是海豚音..而是破音..哈哈..但他们还是忍下打我的冲动..让我唱完..呵呵..没办法..我男友爱听..呵呵..有伴侣的旅程真的很高兴..但..因为这次旅行..让我和他..更舍不得对方..当坐着回家的船..我哭了..呵呵..真的很傻吧..我也不懂为何我哭..也许..想起第一年有情人的情人节..我们彼此都没陪在彼此的身旁..这就是住远距离的坏处..无所谓..只要心在一起..也是可以过情人节的..加油...


couple大合照..

sayonara~~~~sayonara~~~kita berjumpa lagi~~~~~

4 comments:

  1. wah... so sweet neh~! hehehe...
    finally got couple pics d.. wohoo!
    mz sweet sweet forever oo...
    n big girl don cry lo..
    i know that's touched though.. lol...

    ReplyDelete
  2. i oso hope that i can b a big girl..
    but..i knot control my tear..T.T
    if i can b strong..
    i will hapi d..
    i donwan myself always cry..hehe..
    but dono how 2 do it nia..

    ReplyDelete
  3. ya... actually my case same as u.. i also a girl that always cry.. always thought that my bf not that love me.. maybe is we think too much ba..
    hope we can be strong together.. jia you!

    ReplyDelete
  4. yaya...jia you jia you!!!
    don always cry le..
    we must b always hapi when u still with our BF...

    ReplyDelete

my luv song