Saturday, December 26, 2009

圣诞节..

26-12-2009                                        21.12pm

今年的圣诞..是第一个我与他一起过的圣诞节..有点高兴..也有点委屈他了..要他到人多的地方..去gurney庆祝圣诞时..我..却生病了..没力到..一直靠着他..庆祝的过程中..发生了让我意想不到的事..那就是..在朋友的玩闹要他亲我之下..没想到他还真的亲我..呵呵..说真的..有点惊讶也有点感动..还有另一件事令我感动的是..他买花送我..呵呵..高兴..高兴..还是高兴..庆祝完后..真的要晕了..发烧了..这时..就害到他了..害他没了好过的周末..
                                              
谢谢他的照顾..
谢谢他要生气却没生气出来..
谢谢他煮面给我吃..
谢谢他对我所做的一切..

因为他的照顾..我病也好了..呵呵.. 真的..每次生病都连累到他的..不懂为什么..呵呵..有可能我生病就是要被他照顾的..还有想告诉他的是:谢谢你哦..谢谢你的包容..容忍我那无谓的胡思乱想..我爱你..






3 comments:

  1. oh... so sweet~
    he is a good bf..
    appreciate, and don luan luan think lo.. ^^
    be strong!

    ReplyDelete
  2. lobg time din c u le..
    hehe...
    i noe le...i will try 2 do it d..
    n wish u hapi new year o...^^

    ReplyDelete
  3. happy new year! i long time never c blogspot d.. so jz saw ur reply...
    so, everything so smooth now?
    wat a nice sweet red rose.. =)

    ReplyDelete

my luv song